Reklamace
Při odesílání reklamace na balík uveďte adresu a telefon. Pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku, může se stát, že nás přepravce ani neinformuje a balík se vám vrátí.
Po odeslání balíku, pro jistější doručení, pošlete prosím číslo zásilky a informaci, přes kterou společnost posíláte, na e-mail: reklamace@japaja.cz
📮 Adresa pro zaslání zásilek
japaja.cz
Rychvaldská 191
735 53 Dolní Lutyně
☎️ Telefon: +420 704 540 530
✉️ E-mail: reklamace@japaja.cz
📝 K reklamaci přiložte
- Kopii nebo originál kupní smlouvy / dokladu o nákupu.
- Popis závady nebo důvodu reklamace.
- Telefonický nebo e-mailový kontakt.
- Adresu, kam zaslat zboží po vyřízení reklamace.
⏱️ Bez požadovaných podkladů nelze reklamaci vyřídit. Lhůta 30 dnů začíná běžet až dnem doručení všech podkladů.
🧼 Zboží zasílejte očištěné a bez provozních kapalin. V opačném případě může být reklamace zamítnuta.
📦 Poškozená zásilka – PPL
Pokud vám zásilka přijde poškozená přepravní službou PPL, sepište reklamaci do 1 pracovního dne od převzetí na https://www.ppl.cz/reklamace.
PPL poškozený balík vyzvedne – balík prosím řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození. Následnou komunikaci s PPL řešíme my; dle výsledku zašleme nový kus nebo vrátíme peníze.
📮 Poškozená zásilka – Česká pošta
Pokud adresát po převzetí dodatečně zjistí poškození nebo úbytek obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoli poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky.
Zásilku předložte v tom stavu, v jakém byla dodána (včetně vnějšího i vnitřního obalu), případně tento stav hodnověrně doložte jiným způsobem.